Neal in Ecuador! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Bergen - WaarBenJij.nu Neal in Ecuador! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Bergen - WaarBenJij.nu

Neal in Ecuador!

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lotte

02 Januari 2015 | Ecuador, Quito

Jaaaaa, daor isse dan, daor isse dan!

Woensdagavond kwam dan eindelijk Neal aan in Ecuador. Laat in de avond/nacht dus meteen gaan slapen.
Wel erg gek om trouwens kerst te vieren in Ecuador. Ik had veel minder het kerstgevoel dan dat ik dat in Venlo zou hebben. Zal wel te maken hebben met de tradities die je hier natuurlijk niet doet. 1e kerstdag zijn we het historisch centrum van Quito in gegaan en hebben 's avonds bij Melanie thuis kerst gevierd en samen gegeten. (:

Vrijdag zijn we naar TelefériQo en mitad del mundo geweest. TelefériQo was heel erg mooi! Je gaat met een kabelbaan de berg op om vanuit hier een mooi uitzicht te hebben over de gehele stad. Waanzinnig!
Mitad del mundo was meer een toeristisch dingetje. We kunnen in ieder geval zeggen dat we er geweest zijn, maar veel meer stelde het dan ook niet voor.
Omdat ik waarschijnlijk vrijdag iets fouts gegeten had, had ik zaterdag last van een voedselvergiftiging.. kon er natuurlijk ook nog wel bij (: Hierdoor konden we niet naar Baños gaan zoals gepland. Maandag zijn we wel de cotopaxi op gegaan! dit is een , nog altijd actieve, vulkaan. Super mooi en ook zeker een ervaring opzich!
Dinsdag nog even de markt afgestruind naar leuke souvenirs etc en 's avonds konden we helaas alweer naar het vliegveld vertrekken.

Al met al toch weer een weekje gehad met een gouden randje! (:

Hasta luego!

• 02 Januari 2015 - 11:10

Franca Van Bergen:

Hoi Lotte,
    Waat ein moeie foto's !!!!
    Groetjes Pap en Mam