Feliz cumpleaños y la escuela de niños especiale - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Bergen - WaarBenJij.nu Feliz cumpleaños y la escuela de niños especiale - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Bergen - WaarBenJij.nu

Feliz cumpleaños y la escuela de niños especiale

Blijf op de hoogte en volg Lotte

28 November 2014 | Ecuador, Quito

Waat vluug d'n tiëd, waat vluug d'n tiëd, zoë heb ik um nog noeit zeen vleege..

Eerst: Feliz cumpleaños a mi padre! Alweer 53 jaar.. pfoe pfoe!
Weer een leuke week gehad, waarin met name veel geskyped is en waarin ik begonnen ben met mijn stage.

Vorige week voor het eerst met Melanie samen naar de school gegaan in het noorden. Erg leuk, en kreeg een goede indruk van de school
Maandag ben ik met Renske samen naar het noorden gereisd om me voor te gaan stellen aan alle docenten, zodat er niet geroddeld zou gaan worden. Mensen waren erg nieuwsgierig en wilde weten wat ik zou komen doen. De helft van de docenten vond het oprecht leuk en stelden vragen over het project wat ik wilde gaan doen en het doel ervan. Helaas is dit nog niet bekend. De andere helft van de docenten was totaal niet geïnteresseerd. De dag erna weer terug gegaan. De school begint hier om half 8 en duurt tot half 1. Ik had afgesproken dat ik er om 8 uur zou zijn en Sarah, een Belgische studente, zou op me wachten. Helaas staat er 's ochtends veel file en was ik er pas om half 9. Het is namelijk 2 uur reizen om überhaupt op de stage te komen. Na de pauze van de leerlingen kwam een docente niet opdagen.. Uiteindelijk heb ik muziekles gegeven aan de leerlingen en kwam de docente precies om half 1 de klas binnen. Haar telefoon zou kapot gegaan zijn en ze had niet in de gaten dat er al 2 uur voorbij waren.. Beetje vreemd, maar ach (:
Het waren wel een leuke 2 uur waarin we veel muziekspelletjes hebben gedaan!

Zaterdag ben ik met Renske en Kelly naar parque Carolina gegaan. Een immens groot park! Hier kan je uren ronddwalen zonder op dezelfde plek uit te komen. Heerlijk.. Hier een vers geperst sapje gedronken ( Jamm!!) en verder nog even geluncht.


Verder zijn we zondag naar de markt gegaan. Hier verkopen ze groente en fruit en kan je heel goedkoop je tassen vullen. Super leuk, goedkoop en lekker, want de groenten en het fruit is veel verser als de spullen die je in de supermarkt koopt. Na de markt zijn we met z'n 3'en een almuerzo gaan eten. Dit is een soepje, hoofdgerecht en een versgeperst sapje voor maar $2.25. Het helaas niet opgekregen, het was echt te veel! Maar wel erg lekker (:

Het was vandaag net alsof ik op de verjaardag aanwezig was! De telefoon van Neal is braaf rondgegaan, waardoor ik iedereen even gedag heb kunnen zeggen. Super leuk!!
Morgen met de vriendinnetjes hetzelfde proberen! Me gusta!

Volgende week meer naar stage, ben benieuwd!

Hasta luego!


  • 30 November 2014 - 16:50

    Sandra Überla:

    Hallo Lotte, ik mis je heel erg ik hoop jij ook ik kan niet wachten tot je weer treug komt .
    Hier is het koud en ze zeggen dat het hier gaat sneeuwen.
    Bijna pakjes avond.
    Heb jij ook pakjes avond daar?
    Heel veel groetjes van Mirsa Uberla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 14 Okt. 2014
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 7325

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 20 Januari 2015

Het grote avontuur naar Ecuador

Landen bezocht: