De start - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Lotte Bergen - WaarBenJij.nu De start - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Lotte Bergen - WaarBenJij.nu

De start

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

14 Oktober 2014 | Nederland, Maastricht

14 oktober 2014 om 13.15 uur.. Nog precies 3 weken en dan zit ik in het vliegtuig. Op weg naar het grote avontuur in Ecuador. Dé plaats waar ik stage zal lopen en onderzoek zal gaan doen.
De laatste tijd komen er steeds meer dingen voorbij die toch ook nog geregeld moeten worden. Dit maakt het allemaal toch wel spannender. Sinds gister de telefoon en Ipad in he Spaans gezet. Met het idee ' dan zie ik de verschillende woorden vaker'. Stiekem toch wel een beetje moeilijk soms..
Al met al.. al veel gedaan, maar nog genoeg te doen!
Via dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn stage!

Tot snel!

Saludos, Lotte

  • 14 Oktober 2014 - 20:20

    Melanie:

    Leuk je zo te kunnen volgen Lotte :D
    Succes met de laatste "cositas" regelen in Nederland.
    Hasta pronto hierzo in Ecuador

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 14 Okt. 2014
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 7334

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 20 Januari 2015

Het grote avontuur naar Ecuador

Landen bezocht: