Daar ben je dan.. - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Bergen - WaarBenJij.nu Daar ben je dan.. - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Bergen - WaarBenJij.nu

Daar ben je dan..

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

05 November 2014 | Ecuador, Quito

Zo.. Na 11 uur en 40 minuten gevlogen te hebben, dan eindelijk aangekomen in Quito. Gelukkig zaten er leuke mensen langs me in het vliegtuig ( een Zweeds stel) en was het verder erg goed verzorgt door KLM. Toch was ik het bij het zien van Aruba toch wel moe (:. Hierna moesten we namelijk nog een uurtje of 3 vliegen ongeveer..

Op het vliegveld aangekomen blijft het toch allemaal maar spannend. Formulieren invullen, inleveren, laten checken, nog een keer door de douane etc...
Maaaar we hebben het overleeft:D
Op het vliegveld stond Melanie al op me te wachten met 3 meiden. Erg leuk ontvangst! Na zo'n 40 minuutjes door de stromende regen gereden te hebben dan aangekomen bij het huis waar ik 3 maanden ga verblijven.

Leuk geel huisje met vrolijke kleurtjes van de binnenkant ( foto's volgen nog), maar erg leuk!

Saludos!

  • 05 November 2014 - 07:17

    Thea:

    Ha Lotte,
    Kin mich veurstelle desse kei kepot waas nao zòn reis, maar asse dan einmaol ter plekke bis vergitse det gauw.
    Ik wins dich daor vuul suukses en natuurlik kei vuul plezeer.
    Enjoy ♡♡♡

    Bin beniëjd naor dien verhaole

    groetjes en diek kösmuulke
    (Tante) Thea

  • 05 November 2014 - 23:40

    Ans En Piet:

    dan kin dien avontuur now beginne

  • 06 November 2014 - 23:35

    Gitte:

    Ha paettekiendje :-)

    Ik bin blie dasse good bis aangekomme en det de reis is meigevalle ....
    Ik haop das dich un waanzinnige laeves-ervaring opduis en dasse dervan meus geneete.
    We laeze ut wal ...

    Vuuel plezeer en dieke X

    Gitte

  • 07 November 2014 - 10:34

    Oma Jo:

    Blie wat van dich gehuurd te hebbe en ik wins dich hiel vuuel geluk en plezeer en ut onweerd heej neet. Hahahaha ....

    De huurs wal weer van mich ...

    Hiel vuuel kusjes van oma Jo XXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 14 Okt. 2014
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 7332

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 20 Januari 2015

Het grote avontuur naar Ecuador

Landen bezocht: